viernes, 18 de mayo de 2012

“Fa molts anys un alumne em va preguntar...”



Estimat Sr Cairó,
                              
Hi ha coses que ens caracteritzen i que fan que les persones siguin  especials, úniques, inoblidables. Entre d’altres coses, a mi sempre m’ha fascinat la gran memòria que vostè té per a tot, així com la seva capacitat per citar a cada classe un llibre, un autor, una cançó o una pel·lícula relacionats amb el que està explicant en aquell moment, tot recomanant-nos-els. També la seva il·lusió en explicar una anècdota de les promocions anteriors i recordar antics alumnes (els recorda a tots, pel nom i pel cognom) per la pregunta que van fer un dia  a classe, o bé per la feina que estan fent ara. Són aquests petits detalls els que ens mostren les persones tal i com són i el que fa que quan les recordem no puguem evitar somriure un moment. Li agraeixo molt sincerament tot el que m’ha ensenyat durant aquests anys a Aula, i no només parlo de biologia, sinó també de coses tan elementals a la vida com que “hi ha tres gèneres: femení, masculí i burro”! El recordaré sempre com el professor que em va ensenyar a estimar la biologia i, per sobre de tot, una gran persona.
Acabo al mateix moment que vostè la meva etapa a Aula, i tots dos en comencem una de nova. L’animo a gaudir-ne tant com vostè ens ha animat a fer-ho a tots nosaltres, i espero que l’enfronti amb l’energia que sempre ens ha transmès i que tant el caracteritza.


Mireia Kun -  Xina



No hay comentarios:

Publicar un comentario