domingo, 27 de mayo de 2012

Que no pari la música!

 

Sr. Cairó!


Quin homenatge!! La quantitat d'alumnes que ha tingut, i tots ens sentim especials! Quin mèrit poder gaudir de tant d'afecte i tanta admiració sincera.

Jo no el vaig tenir com a tutor, va ser profe meu durant un any, però ha de saber que vostè ha estat l'únic que m'ha ensenyat el funcionament de la cèl·lula! I entre dibuixos, onomatopeies i carreres per la classe, ho vaig entendre tot i ho vaig disfrutar molt!!! Jaja, la vida m'ha portat per altres camins, més lligats al llapis i la goma, però el record més especial no és per ser el meu únic professor de biologia, sinó per dir-nos les quatre veritats entre broma i broma.


Tots tenim presents les seves lliçons, molts anys després del cole, vostè ens acompanya a tots! Espero doncs que també pugui rebre la nostra companyia, la d'anys d'alumnes profundament agraïts. Moltes gràcies per moltíssimes coses.



Que no pari la música!!!


Nora Arias - curs Ribera

No hay comentarios:

Publicar un comentario