domingo, 27 de mayo de 2012

Un mestre

Sr.Cairó,
      Només volia escriure-li per agrair-li l'esforç i la il·lusió que ha dipositat a Aula i als alumnes. No només ha estat un professor, sinó un mestre: ningú hi ha posat mai tanta passió ni tant d'interès com vostè. Passió perquè ens agradés la biologia, perquè fóssim capaços de mirar el nostre entorn amb uns ulls més atents, però també passió per parlar-nos de literatura, cinema, música o teatre. En resum, passió pel coneixement. I sap què és el millor? Que va aconseguir transmetre'm (i m'atreveixo a dir "transmetre'ns") aquest entusiasme. Sens oblidar que es mantingué sempre proper a nosaltres, els alumnes, fent seves les nostres preocupacions.
      Quan vaig acabar segon de batxillerat, rere la fotografia de grup m'hi va escriure: "No et desitjo sort; et desitjo que la vida sigui justa amb tu". Un missatge franc i exigent, que m'obre els ulls cada vegada que el recordo. Uns mots que només podien provenir d'un mestre, només d'algú com vostè. 
      No perdi les forces i aprofiti, ara que pot, per estudiar la carrera d'història, tal i com sempre havia volgut.
      Només em queda agrair-li la seva estima i dedicació,

     Berta Armengo
l- Tigüipa

No hay comentarios:

Publicar un comentario