lunes, 21 de mayo de 2012

Bot i tir

 
" del meu professor de biologia sr.Cairo en tinc molts records, i segur que em va deixar bona empremta perquè juntament amb la Química del sr,. Paraira van ser les meves dues assignatures preferides.Després vaig fer una carrera universitària on ambdues eren una part molt important .
I de records en tinc molts: hores de patí ; de classes apassionades, perquè eres un professor que transmities passió per l´assignatura; excursions....
però també tinc un record intens de la teva passió pel bàsquet,que jo compartia amb devoció. Recordo molts "partidets" amb el teu estil inconfusible de bot i tir....segur que em va ajudar a estimar aquest esport i a practicar-lo amb passió.
una forta abraçada !

Pere Francitorra (beseit)

No hay comentarios:

Publicar un comentario