jueves, 31 de mayo de 2012

"7 ja" amb respecte i conseqüència

Estimat Sr. Cairó,
No sabria com resumir el que ha suposat per mi haver-lo tingut com a professor. La veritat és que crec que ha estat una de les persones que més m'ha ensenyat i ajudat al llarg de tots els anys que vaig estar a l'escola. En primer lloc, en el pla acadèmic; estic estudiant farmàcia i li puc assegurar que mai he après tant i d'una manera tan divertida. La biologia m'interessa, per suposat, però no hi ha color amb com l'entenia i disfrutava quan era vostè qui l'explicava. Cada classe era diferent. Encara recordo les bromes que feia sobre els famosos 7 que deia que ens posaria si no paràvem de parlar o riure. Recordo especialment un dia que va dibuixar el "7 ja" a la pissarra i no vam poder parar de riure. És un exemple de persona que adora la seva feina i així ens ho ha transmès sempre.
Però no es tracta tan sols de classes entretingudes i interessants, vostè va ensenyar-nos a créixer com a persones. Sempre va estar a la nostra disposició quan vam tenir algun problema i va venir a buscar-nos quan ho va trobar necessari. Vaig aprendre moltes coses gràcies a vostè, entre elles a ser respectuosa amb els altres i a ser conseqüent amb els meus actes.
Moltíssimes gràcies per tot.

Patricia Mateo Campins
Kyoto

No hay comentarios:

Publicar un comentario