domingo, 20 de mayo de 2012

JACK OF ALL TRADES


 


Sr. Cairó, un tornado d'agitació. Què dic només agitació, és també energia, entusiasme, passió. Veient que en tot aquest blog tots els que hem pogut gaudir-lo com a professor recordem i tenim molt presents les seves corredisses amunt i avall de classe, l’energia electrificant dels cops a taula que aixecaven polseguera de guix, la pissarra amb aquells dibuixos tan característics que el professor que venia després  fins i tot li feia pena borrar-los, i infinites anècdotes més, jo he decidit que només li vull dir de tot cor que mai em deixarà de sorprendre ni de causar-me admiració.


Admiració per què comptats cops he vist una interacció i una relació tan retroalimentada com la que tenia vostè amb la classe. Començava les classes amb una frase “bomba” que ens activava a tots. La resposta a través de riallades, comentaris i exaltació d’alguna manera li carregaven les piles per seguir i entrar en una espiral d’exemples i comentaris de temari i no temari, riallades cada cop més fortes i estridents que només el timbre de canvi de classe podia callar. Per mi, vostè ens alimentava a nosaltres amb la seva energia incendiària i nosaltres l’alimentàvem amb els nostres somriures, comentaris encara més incendiaris i en resum, per l’atenció i curiositat profunda que ens suscitava. 


i Sopresa perquè, tot i que no vaig tenir la sort d’establir una relació propera, amb recomanacions entremig de discos o llibres, les xarxes m’estan permeten descobrir una part totalment desconeguda per  a mi de vostè al veure que coincidim en gustos musical (Bruce Springsteen, Bon Iver, Sigur Ros..i d’altres). Com una de les cançons del nou disc del Boss, Jack of all trades,“ser un aprenent de tot i tothom”,tenir curiositat infinita, així el veuen els meus ulls, així que gràcies de tot cor per tot el que vaig viure i aprendre a les seves classes.

Queralt Lluch
Sahel 2007

No hay comentarios:

Publicar un comentario