domingo, 20 de mayo de 2012

Fagocitant (“blup”) coneixements





Benvolgut Sr. Cairó,

Han passat tres anys des de que vaig separar el meu camí (al menys en quant a estudis es refereix) del de l’escola, però recordo com si fos ahir com obria la meva llibreta per iniciar una de les seves classes. 


Si estic fent la carrera que faig avui en dia és, en gran mesura, gràcies a tot el que em va ensenyar durant els anys que vaig estar a Aula. No em refereixo només als coneixements sobre biologia, sinó també a tot el que m’ha aportat com a persona. Crec que ha sigut, és i seguirà sent un referent i un exemple per tots els que hem passat per les seves classes o seminaris i hem tingut l’oportunitat de compartir amb vostè alguna conversa. Podria eternitzar-me agraint-li tot el que en el seu dia va fer per mi, per seguir preocupant-se pel que faig ara que ja no sóc alumna seva, per ser un guia, per ser un amic...

“Una gran carrera per una gran persona”, m’encanta sentir de la seva veu aquesta frase perquè m’aporta moltes forces i energia positiva per seguir endavant. Sempre em diu que sóc una persona alegre, però per ser-ho també cal que hi hagi algú amb qui compartir aquesta alegria i, vostè, ha sigut capaç de dibuixar-me molts somriures durant tots aquests anys.

Moltes gràcies de nou per tot, li desitjo molta sort en aquesta nova etapa i espero poder seguir informant-li de les nostres fites “basquetbolístiques” durant molt de temps. 

Fins aviat,

Carolina Morales Bernal - Kyoto

No hay comentarios:

Publicar un comentario