domingo, 27 de mayo de 2012

Un mite


 

Sr. Cairó:

Vostè per a mi sempre va ser un rumor.  Jo era de Claude Cazali I, i a 6è i primer d’ESO, va ser l’única classe que no el va tenir. Tots els companys de les altres classes em preguntaven, no el tens com a professor?! El que et perds. Em deien que vostè com a persona, era genial. Que les classes amb vostè no tenien punt de comparació amb qualsevol altra, que els feia riure i els hi explicava anècdotes, és a dir, com molts companys em van dir, era el millor professor de l’escola. Jo no m’ho acabava de creure, i pensava que els meus companys ho deien per riure’s de la nostra classe o be que exageraven. Fins aquest any. Aquest estiu, em vaig estar plantejant estudiar biologia o dibuix tècnic. Segurament el que em va fer decantar cap a la biologia va ser la seva persona. A més a més, el dibuix tècnic no és que m’entusiasmi gaire. Vaig pensar, potser és tal com em van dir. I efectivament, vaig començar el curs fent biologia i per fi el vaig tenir com a professor. I sincerament, era millor de com me’l van “presentar”. Vostè fa que les classes siguin divertides i amenes. Fa broma, ens explica anècdotes, fets interessants relacionats amb la biologia i sobretot, la manera amb que ho explica, les ganes que posa en donar classe i moltes altres coses fan que vostè sigui un professor excepcional, que no es pot comparar amb cap dels que tenim i segurament amb cap dels que vindran. Per això, vostè seguirà sent un mite, ja no ho serà per a mi, però si per a tots aquells alumnes que els hi expliquin, que una vegada va haver-hi un professor de Biologia que era excepcional, i segurament desitjaran haver-lo tingut com a professor. Jo puc dir orgullosament que si, i segurament serà el millor professor que he tingut i tindre mai.
Moltes gràcies!
Pol Costas
Cazali E

No hay comentarios:

Publicar un comentario