domingo, 20 de mayo de 2012

Formar persones

 

Estimat Sr. Cairó,
Ser professor és molt més que ensenyar coneixements, és bàsicament formar persones. I si hi ha algú que ho ha fet al nivel d'excelència que demana sempre l'escola, és vostè. A classe apreníem biologia, i tant, però sobretot ens formàvem com a persones.
Sempre volia ser metge, i ho sóc, però si algú em va recolzar sempre en aquest somni va ser vostè.
Primer a les classes de biologia, quan a la part més "mèdica" de l'assignatura hi havia sempre certa complicitat. Després amb el treball de recerca, quan vaig descobrir realment el que era el mètode científic. Tot i que el resultat del treball ja era àmpliament conegut pels científics, per mi era la meva descoberta, vaig entendre que té de màgic la ciència, aquella sensació va ser com un Nobel.
Quan al final de l'escola, a l'hora d'escollir el nostre següent pas t'entren tots el dubtes recordo les paraules que em va dir: t'encantarà aquesta carrera. En aquell moment no li vaig donar la importància que vaig entendre després. Va ser cert.
Així que si avui em dedico a una professió que m'encanta i de la qual no em queixo ni quan m'aixeca del llit a altes hores de la matinada, és en part per vosté. Algú que no només ensenyava biologia sino que formava persones.
Moltes gràcies de tot cor.
Inés Bombí
Raiers

No hay comentarios:

Publicar un comentario