domingo, 20 de mayo de 2012

La bellesa de viure, la vida.


Mai podré agrair-li prou tot el que va fer per mi.
La veritat és que cada cop que penso en vostè, automàticament em ve un somriure a la cara. Com ens explicava el que significava l’atzar, fent de cowboy, molt convincent. Aconseguia que el que ja m’apassionava es tornés encara més màgic i divertit.
Cada matí quan entrava a la classe mirava com sortia el sol per la finestra. Li agrada gaudir d’aquests petits plaers, és una gran lliçó que em va ensenyar. I que les situacions, per molt agres que siguin, no poden amagar-nos la bellesa de viure, la vida.
Haig de confessar que em va donar ganes de seguir endavant, de mirar cap amunt i de fer realitat els meus somnis. I com ja sap, ho estic aconseguint tot i els problemes que es posen endavant. Em va fer valorar el que és la vida.
Moltes gràcies per ser qui és, i per compartir-ho amb tots nosaltres. És tot un honor conèixer algú com vostè.

http://www.youtube.com/watch?v=0KJno1QU-Mg

Carolina Giménez -  Sahel















No hay comentarios:

Publicar un comentario