jueves, 31 de mayo de 2012

El veritable canvi

Em va començar a fer classe en la meva "època tonta", quan no m'interessava res. Va representar un veritable canvi per a mi, i sé que més que per l'assignatura va ser per vostè. Va ser el primer cop que se'm va despertar un interès sincer pel coneixement, i per una banda que no m'esperava. Tot i que no ho sospiti perquè a la pràctica sempre he estat "de lletres", em va despertar una curiositat científica que mai s'ha tornat a dormir. 

Estudio Polítiques i estic molt satisfeta, però encara ara em defineixo com una "científica frustrada", veig molt a gent de Medicina i els hi faig tot de preguntes de com funciona això i allò, i he conegut a molta gent de la facultat de Biologia que em passejen per allà sovint. Estic convençuda que quan domini el món ho seguiré fent, i és culpa seva!

Al sopar de final de curs de segon de Batxillerat li va sorprendre que li digués que per a mi havia estat un dels professors més importants dels meus anys a l'escola, potser el que més. Aquella mateixa nit vosté em va sorprendre amb la seva dedicatòria al revers de la foto de curs. Va escriure el millor desig que em podia donar, "que la vida sigui justa amb tu". Ara cada cop que faig un esforç i després veig resultats em ve aquesta frase al cap. De tot cor, moltes gràcies.

Júlia Ramos
Amazònia



No hay comentarios:

Publicar un comentario