viernes, 25 de mayo de 2012

VIDA “UNA MICA MÉS RELAXADA”


PERE,

Quins textos tan impressionants! Me’ls he llegit pràcticament tots, crec… No em veia capaç d’escriure’t alguna cosa de qualitat. Però bé, formar part d’una revolució com la que s’ha muntat per celebrar la teva entrada a “la vida una mica més relaxada”, em feia il·lusió.

Han passat molts anys, i els meus records estaven difusos. A mesura que he anat llegint els comentaris, els records s’han refrescat i ara he entès perquè jo no em podia creure que la meva filla no volgués fer biologia a batxillerat. Com és possible que no li agradi la biologia??? Ara la resposta la tinc clara: NO T’HA TINGUT A TU COM A PROFESSOR!

Una abraçada molt forta i molta sort en aquesta nova etapa de la vida “una mica més relaxada”

Mariazell Cunill Aixelà – SINERA ( I una mica de SAURÍ...)




No hay comentarios:

Publicar un comentario