lunes, 21 de mayo de 2012

La biologia, una anècdota!

Queda molt poc per dir que no s'hagi dit ja del Sr. Cairó: entusiasme per la seva feina, fer fàcils i divertides coses que haguessin pogut resultar molt farregoses, gran mestre i millor persona, bon psicòleg, excel.lent sentit de l'humor, bomba energètica a primera hora del matí, excursionista infatigable... I en tot hi estic d'acord.

Però per a mi, potser, el més important és que va ser la primera persona que em va fer intuir que hi havia un món més enllà del que jo aleshores considerava el món "normal", el món certament normatiu d'AULA i de la rigidesa social i política de finals dels 70. Em va despertat l'interés i la curiositat cap a una sèrie de coses que desconeixia del tot i que potser per això, em van resultar des d'un principi ben atractives.

Quan penso en el Sr. Cairó, penso en música, literatura, pel.lícules, reivindicacions, missatges... que fins aleshores no sabia que existien i que després em farien ser la persona que ara sóc. 
La biologia, una anècdota!

Gràcies, Sr. Cairó.

Montse Vila
Tramuntana A

No hay comentarios:

Publicar un comentario