lunes, 21 de mayo de 2012

Germanes



Estimat Sr. Cairó,
Realment, a diferencia de molts dels meus companys, no puc dir que visqués moltes de les seves hores de biologia. El fet que deixés l’escola a quart d’ESO, va propiciar que em perdés els tres cursos que seguien de l’assignatura.
Tot i això, el curs que el vaig tenir com a professor el recordo amb una entrega total cap a un seguit d’adolescents remoguts i inquiets. Tenia cada dia l’empenta per transmetre’ns conceptes tant diversos com ara que era un terretrèmol o què aconseguia la ciència i els seus abenços.
I de tot allò, dins meu en deuria quedar molt, per tal d’escollir Farmàcia com a futura carrera que ja estic acabant. Sincerament crec que la base d’aquesta carrera i moltes d’altres és la biologia i l’esperit científic en general.
Ara bé, el que més em toca agraïr-li, és tot el què ha fet sempre per la meva germaneta gran. Gràcies a vostè, avui per avui puc dir que tinc una cirurgiana a casa!  Així com vostè és un apassionat de la biologia i la docència, ella ho és de la medicina, i  hagués resultat una llàstima no haver-ho descobert a temps.  Els seus consells, preguntes i atencions com a persona van aconseguir encaminar el seu futur cap a la felicitat.
Només em queda donar-li les gràcies per ser un gran mestre i  una persona tant propera. M’hagués agradat molt gaudir més dels seus ensenyaments però a vegades la vida, ens depara camins nous que també són interessants d’explorar. Intentaré mantenir sempre l’esperit de llluita, i confiança amb la ciencia que de ben petita em va fer arribar.

Una abraçada forta,
Alba Mestres Petit - Sahel

No hay comentarios:

Publicar un comentario