domingo, 20 de mayo de 2012

.. i entendre millor els misteris de la vida



Benvolgut senyor Cairó, sempre l’apreciaré com a professor, ja que ens va ensenyar les ciències naturals, el què, el perquè i el com d’aquestes a més de provocar en mi en concret encara més curiositat en aquest sentit.
D’una forma viva i original, sempre ensenyant-nos conceptes i empascant-se un que altre exemple per tal de que tot ens quedés més clar. I la veritat és que les seves actuacions (penso que feia una mica d’actor per posar-nos a tots en escena i entendre millor els misteris de la vida) sempre m’han quedat marcades. En concret sempre recordaré la del toro que entrava a la classe, era un toro?o un lleó?la veritat és que mai he destacat per la meva memòria… o l’altre que també recordo és quan explicava perquè les persones es mouen d’una forma o una altre per tal de mantenir l’equilibri, i ens demostrava com en un autobús les persones posen les extremitats diferent en funció del moviment d’aquest.
D’altra banda, també tinc gran consideració per l’altre part del Sr. Cairó, la més personal, no només perquè em va fer de tutor un any, sinó perquè al llarg del meu transcurs a l’Aula sempre ha estat interessant-se per nosaltres, com a alumnes i com a persones, i això s’agraeix molt i marca la diferència.
Així que només em queda dir que gràcies per ser un gran professor i una gran persona a la que sempre recordaré i apreciaré. Espero que d’ara endavant segueixi disfrutant de la vida com ho feia quan ens donava classes.
Una abraçada,


Alba Soler Turull - Tigüipa

No hay comentarios:

Publicar un comentario