martes, 22 de mayo de 2012

Un Apunt





Benvolgut Sr. Cairó:


No fa massa dies em va contactar i em va brindar l'oportunitat d'expressar-li tot el que sento per vostè. Li deia, entre d'altres coses, que recordava la seva immensa qualitat humana (ara, després de tants anys, ho puc definir d'aquesta manera, llavors deia que era una bona persona) i que quan he pensat o penso en vostè sempre el recordo amb un somriure. Una cosa que no vaig dir-li i que ara vull compartir amb els meus companys d'escola, és el fet que mai no va fer diferències entre nosaltres (tant si valia si érem del gènere femení, masculí o burros, citant l'anècdota d'una ex alumna, i jo afegiria tant si valia el cognom que tinguéssim). Crec que això i com d'altres trets que el caracteritzen han fet de vostè una persona especial i tan i tan estimada per tots.
Vull aprofitar aquesta "finestra" per agrair a totes les persones que des del darrere han fet possible que se li pugui retre aquest homenatge tan merescut i sentit. Sense el seu entusiasme i dedicació no hauria estat possible.
Gràcies a tots i gràcies Sr. Cairó per haver estat el meu Professor.
Els meus millors desitjos per aquesta nova etapa que enceta.
Una abraçada ben forta.


Roser LLibre Peral - Sinera A

No hay comentarios:

Publicar un comentario