lunes, 21 de mayo de 2012

Tramps like us...


Estimadíssim Sr. Cairó,

Durant el camí que he recorregut fins ara, m’he trobat amb moltes coses bones i, afortunadament, amb poques de dolentes. Entre les pedretes precioses que he anat recollint o que m’han donat sense demanar-ho, n’hi ha dues que mai no oblidaré, de fet no les haig ni de recordar, perquè formen part de qui sóc i me les emporto arreu on vaig.

Una d’aquestes pedretes precioses és haver-lo tingut com a professor, tot i que la paraula no descriu amb exactitud el que vostè ha representat per a la majoria dels seus alumnes, doncs no s’ha limitat a transmetre’ns coneixements, sinó que ha volgut i ha aconseguit amb èxit establir una connexió més enllà de la docència, escoltant-nos, parlant-nos, compartint, rient i de vegades plorant amb nosaltres.

L’altra pedreta preciosa és haver-lo retrobat com a amic després de tants i tants concerts del Bruce Springsteen pensant en vostè. I aquest retrobament no té preu.

Una vegada li deia a algú que és impossible explicar el rastre perenne que determinades persones deixen a les nostres vides, és com intentar descriure amb paraules una essència, una peça musical o una obra d'art.

Em sento afortunada que la seva empremta formi part de mi per sempre, em manquen les paraules per explicar-ho als que no el coneixen, però segur que sobren per a tots els qui l'han tingut com a professor i company de vida.

Gràcies per tot, Sr. Cairó, Pere, pels anys passats i pels que ens esperen!

See you further on up the road!


Laia Cambronero Ginés
Promoció Praga



No hay comentarios:

Publicar un comentario