domingo, 13 de mayo de 2012

Com el primer dia



Estimat Sr. Cairó,

Recordo un dels primers dies que vaig tenir classe amb vostè a sisè de primària, vaig arribar a casa dient que la classe que més m'agradava era la de Biologia, vaig començar a explicar als meus pares les bromes que feia, com eren les seves classes, per què m'agradaven tant... I aquest any, després de 2 o 3 anys amb vostè com a professor de Biologia, encara disfruto com el primer dia, i de fet penso que una de les raons per les quals vaig escollir de fer ciències, i des de ben petita he tingut la il·lusió d'esdevenir biòloga o d'especialitzar-me en alguna de les seves branques o algun sector relacionat, és que vostè ha sabut transmetre la seva passió d'una manera molt natural a través de la seva manera d'ensenyar, de ser tan proper a tots nosaltres. 

La seva manera de demostrar que els alumnes ho som tot per a vostè ens fa sentir molt a prop seu, ens transmet molta seguretat i confiança i ens fa tenir ganes d'aprendre més, d'anar sempre més enllà. Jo, personalment, li dec molt pel que ja he explicat i per molt més: la seva disponibilitat a l'hora d'ajudar la resta de persones és tot un exemple per a mi, però a la vegada, sé, i crec que no soc la única, que sempre està disposat a ajudar-nos, li podem demanar consell i s'interesarà pel que li demanem, i ens ajudarà en la mesura del possible

Per això i moltes coses més el que li diem ara no és ni serà mai un adéu. El volem continuar tenint al nostre costat, li debem molt més del que penso que ens podem imaginar ara mateix. Tot i que no pugui donar classe com fins ara, el fet de seguir a l'escola, de saber que és allà tot i no tenir-lo unes hores fixes a la setmana, farà que sempre puguem comptar amb vostè i vostè amb nosaltres, això vull que ho tingui molt clar. Ha estat un professor que tant com a professor com com a persona ha demostrat molt, i ha deixat una empremta en cadascun de nosaltres. 

No oblidi mai que els alumnes que l'hem tingut estarem sempre aquí per vostè,

Adriana León
Cazali

No hay comentarios:

Publicar un comentario