domingo, 13 de mayo de 2012

No participar no vol dir no estar atent

 


Estimat Sr Cairó, 

No sap quin greu em sap que hagi de marxar, però, d'altra banda, m'alegro que, al cap de tants anys de donar-ho tot per l'escola i els seus alumnes, pugui descansar; ho mereix, ningú ho dubta.
M'agradaria haver-lo tingut de professor un cop més, perquè els anys que he estat amb vostè, a 6è de primària i a primer de batxillerat, han sigut els millors anys a l'escola. Tot i que no parlo massa a les classes, m'ho passo molt bé i aprenc molt, i no es fàcil poder combinar aquestes dues coses, i menys si els seus alumnes són grans com nosaltres.

Gràcies a vostè, biologia és ara de les meves assignatures preferides, i fins i tot la millor. Ara mateix, escrivint aquest text amb grans dificultats,  (ja que em costa escriure textos tant personals) em ve a la ment un dia que va dir a la classe que per a vostè no participar no volia dir no estar atent, i jo sabia que m'ho deia a mi, tot i que no volia dir-ho explícitament. 
Gràcies a vostè hem après, hem madurat, ens hem entristit, ens hem divertit; tots junts. 
Sempre en deute,

Guillem Torrente, Cazali E

No hay comentarios:

Publicar un comentario