domingo, 13 de mayo de 2012

'Cause every little thing gonna be all right"


"Don't worry about a thing, 
'Cause every little thing gonna be all right.”
Three Little Birds – Bob Marley

         Estimat Sr. Cairó, només l’he tingut dues vegades com a professor de biologia: a sisè de primària i aquest any, primer de batxillerat. Tot i els quatre anys que han passat entremig, he pogut veure com vostè seguia fent les classes amb tants ànims com podia i amb l’alegria i la passió pel què ens estava transmetent que tant el caracteritzen.
         Vostè em va publicar aquesta famosa cançó de Bob Marley després d’haver vingut a veure’ns en un partit important de la temporada que varem acabar perdent. Jo li escric un retall d’ella en aquest text ja que trobo que encaixa amb la situació. Se que per molt que aquest sigui el seu últim any com a professor el seu llegat no s’acaba ni comença aquí. Va començar fa anys, des dels seus inicis com a professor n’estic segura. Per a mi va començar sense que vostè tant sols ho sabés, quan després del primer dia de classe de sisè el meu germà em va dir, una vegada vaig haver-li explicat el meu horari, “Estigues molt atenta a classe de Biologia Mitxell, el Senyor Cairó és bon profe”, i així ho vaig fer.
         Aquella atenció inicial no només va despertar el meu interès actual per la biologia, si no també les ganes de fer les coses ben fetes i amb ganes. Això és el que més li agraeixo de tot el que ha fet per nosaltres.
         Mai oblidaré les no poques bromes fetes a classes, ni tot el què m’ha fet aprendre a nivell d’estudis com personal.
         Moltes gràcies
                                      Meritxell Santaló – Claude Cazali E

No hay comentarios:

Publicar un comentario