viernes, 18 de mayo de 2012

...sobre el meu futur...


Sr Cairó,

No sé ni per on començar per transmetre-li que ha estat un professor molt important en la meva estància a AULA, que com vostè, acaba aquest any. Les classes de biologia no eren només interessants, sinó que també les feia molt amenes i divertides. I això li diu una persona que vol estudiar Administració i Direcció d’Empreses, és a dir, que probablement no tornaré a fer biologia mai més.
Però no només ha estat un molt bon professor, em puc arriscar a dir que també ha estat el nostre company. Quan no érem a classe (algun matí a la mediateca o algun pati en els seminaris) també mostrava interès per nosaltres; s’alegrava quan nosaltres estàvem contents, i es preocupava quan a nosaltres ens preocupava alguna cosa. Jo personalment me’n recordo de la convers que vam tenir sobre el meu futur; la carrera que faria, la feina en la qual m’agradaria treballar... Em va fer una reflexió molt encertada i em va donar de què pensar.

De vostè hem après moltes coses. Jo em quedo amb una idea: tant se val el que facis, el més important és que ho facis amb ganes. Amb les ganes amb les que vostè ens donava les classes, es nota que li apassiona la seva professió.
Espero que tant dins com fora de les aules hagi notat l’estimació que li tenim, i li desitjo molta sort en aquesta nova etapa de la seva vida, que estic segura que aprofitarà al màxim.

És un fet que ha marcat la vida de tots els alumnes que ha tingut. Definitivament no ha passat desapercebut i serà recordat sempre més. Espero no perdre el contacte amb vostè, i li aniré explicant com em va, de la mateixa manera que espero que vostè em vagi explicant com li va.

Una abraçada molt forta,


Adriana Llach - Xina E


No hay comentarios:

Publicar un comentario