martes, 8 de mayo de 2012

"Introducció a la introducció de la introducció a la introducció ... a la biologia"


 
Estimat Pere,
em semblava curiós que ningú recordés les classes de biologia i en canvi tots tinguéssim tan bon record de les excursions, de les xerrades amb tu, dels discos i llibres que ens vas fer heretar en vida (a mi em va tocar "10 días que conmovieron al mundo" de John Reed)... tots! fins i tot aquells que finalment van estudiar Biologia a la Universitat! Jo recordo especialment que ens llegies Cortázar en hores de classe (de biologia) i sobretot "La autopista del sur". El meu record de tu va lligat a la literatura i no a la biologia, perquè els dies de Sant Jordi sempre et demanava consell a l'hora de triar.
I un bon dia, vas agafar un guix i a la pissarra vas escriure la matèria que tractaríem a partir d'aleshores (ja s'acostava el final del curs): "Introducció a la introducció de la introducció a la introducció ... a la biologia".
Ho he comentat amb el meu fill i no ho ha trobat gens estrany, perquè de la gent recordem allò que ens els fa diferents dels altres, especials. I és veritat, tu eres el nostre mestre especial.
Una forta abraçada
Montse Fortino
Sinera A

No hay comentarios:

Publicar un comentario