sábado, 19 de mayo de 2012

Mai ha deixat de ser com és

 

Sr. Cairó,

vostè era el millor, i tant que sí. Una meravellosa persona i un excel.lent professor. A aquestes alçades no puc dir-li res que no li hagin dit, tret que m'omple d'alegria i satisfacció haver pogut comprovar després de llegir molts dels comentaris, que tots els alumnes que hem tingut l'experiència de compartir classe amb el senyor Cairó li agraïm i estem feliços recordant frases, detalls, gestos, tot allò que feia que les seves classes fossin úniques i que vostè fos també especial. M'ha alegrat molt veure que mai ha deixat de fer les seves bromes a classe i mai ha deixat de ser tal com és.
Tampoc puc afegir cap anècdota que no s'hagi esmentat, anècdotes que totes elles m'han portat records molt positius, les que ja recordava jo perquè també les vaig viure a classe o algunes que no tenia tan presents i que m'ha agradat molt reviure.
Sempre el recordo i recordaré amb un gran somriure acompanyant tot el que deia, fins i tot quan feia algun d'aquells mítics cops secs a la taula per fer silenci que podien fer por, però a vegades també en aquell moment se li podia escapar un lleuger somriure capaç d'entendrir a qualsevol persona que estigués al seu voltant. Sempre s'ha fet estimar i admirar, i ha d'estar ben orgullós de la feina que ha fet amb totes les generacions d'alumnes que han tingut l'honor de poder-lo tenir com a professor i també com a tutor. Pocs professors aconsegueixen transmetre amor i ensenyament a parts iguals, i això no té preu. Gràcies una vegada més per la seva humanitat, comprensió i els seus consells en moments necessaris.

Vostè va ser sens dubte una influència positiva en la meva decisió d'estudiar la carrera de biologia, no hi ha res com trobar una matèria que t'agradi i un professor que faci que t'agradi encara més. Tot el que he après des d'aquell moment doncs, li dec en gran part a la seva manera de transmetre i ensenyar.

Per tant ara que acaba aquesta etapa del seu camí, a disfrutar de tots aquests records que li hem dedicat amb tot el carinyo, i a disfrutar de la seva altra gran passió que és la música, no la deixi mai, i no ens oblidi mai a nosaltres!!
Una forta abraçada!

Cristina Rabell  -Ribera

No hay comentarios:

Publicar un comentario