viernes, 18 de mayo de 2012

La curiositat per la vida




 
Un dels millors privilegis que vem tenir els alumnes de Sahel el darrer any d'escola van ser les fantàstiques vistes de "Barcelona des de l'aire". A primera hora del matí, quan sortia el sol, es creava aquell ambient màgic dins la classe i, per acabar-ho d'arrodonir, era l'hora de Biologia. Cada dia, a les set i vint arribava a l'escola, pujava les escales mig adormida i enyorant el llit (no ho negaré), em dirigia a l'aula i just abans d'entrar, pel vidre de la porta podia distingir la silueta del Sr. Cairó, immòbil, recolzat a la taula, contemplant el panorama. Així vaig aprendre que la vida són petits moments, però has de saber trobar-los i gaudir-ne. Aquelles classes eren la millor manera de començar el dia.

Haig de reconèixer que la biologia m'apassiona, li haig d’agrair en gran part,  i està força present en la meva vida com a Nutricionista i "gaire bé" Tecnòloga dels aliments, però mentiria si digués que això és tot el que m'ha ensenyat. Les seves classes eren una dosis d’energia, de positivitat i el més important: de curiositat. La curiositat, aquella inquietud de saber el qui, com, què de les coses és el millor que et pot transmetre un professor, és l'aprenentatge infinit...i per aconseguir-ho has d'estimar el que ensenyes i has de sentir passió per la vida (sobretot en el sentit més biològic de la paraula), potser arribar a tenir-ne tanta com vostè serà un repte!

Em sento privilegiada d'haver estat alumna seva i li agraeixo per sempre més els bons records que m'enduc i tot el que he après de vostè.
Moltes gràcies Sr. Cairó!

Anna Escalada- Sahel

PD: I no puc acabar aquest escrit sense commemorar les seves representacions artístiques a la pissarra, senzillament genials!

No hay comentarios:

Publicar un comentario