lunes, 14 de mayo de 2012

L'emoció d'escoltar la teva veu...


Hola Pere,
Fa molts anys de tot plegat, els records d´Aula queden ja força enrere, molts d’ells enboirats, però val a dir que fent memòria de les vivències que vaig tenir amb tu és com si tot hagués estat ahir. El mestre accessible, el professor que explicava per a tots, sense preferits, el tutor dedicat , l’educador en majúscules, perquè no només ensenyaves biología, t’extralimitaves en la teva tasca i ens revelaves altres coses; música, literatura…i també valors. Tot amb una gran modèstia, sempre senzill.
Tan de bo els meus fills poguéssin fer aquelles excursions que alguna vegada feiem amb tu i amb en Bofarull, a qui també recordo molt!
Ara fa poc més d’un any, regirant en una llibreria de Nova York en un dia gèlid que no convidava a ser al carrer, vaig trobar les obres completes de Lovecraft en anglès, originals. Immediatament em va venir al cap l’emoció d’escoltar la teva veu llegint els Mites de Cthulhu, ens feies passar por i tot! Has estat un professor atípic, i si, de les poques persones que puc dir que m’han deixat petja.
Celebro que hagis arribat al moment de deixar de treballar per feina, no tothom hi arriba, potser ara serà més fácil pescar-te algun cop per donar un tomb i aprendre alguna cosa a cada pas.
Molta sort, Pere!!!

Oriol Battestini - Sinera


No hay comentarios:

Publicar un comentario