viernes, 11 de mayo de 2012

"Em somriu i diu"


 
(Laura i Javier Geli)

Sr. Cairó,
                Fa poc temps que el tinc de professor (de fet, només l’he tingut dos anys) i quan ens va comunicar d’aquella forma tan emotiva, que s’anava de l’escola, no vaig poder evitar un nus a la gola que hi va ser  durant tot el dia (i encara hi és).
                L’any passat va ser, a més del meu professor de biologia, el meu tutor i això em va permetre conèixer-lo més com a persona i he de dir que em va encantar; i 4rt d’ESO el recordo com un any de molta feina però també molt divertit i crec que això és exclusivament gràcies a vostè. Va saber ajudar-me amb el batxillerat que havia d’escollir, va saber aconsellar-me i la veritat és que no me’n penedeixo de cap de les decisions que he pres basant-me en els seus consells.
                Sé que és una grandíssima persona, perquè tot i portar poc de temps al seu costat com per fer una valoració de tal magnitud, ho noto quan dóna classes, quan parla o quan simplement me’l trobo pel passadís i em somriu i diu: “Hola Laura”. I això és el millor que se li pot dir a algú, que és bona persona i vostè ho és. Per això em sap tan de greu que se’n vagi de l’escola perquè és del tipus de professors que no s’obliden mai.
                Ja ens va transmetre que seria una decisió difícil per vostè deixar l’escola però vull que sàpiga que sempre podrà comptar amb mi, tant si està a l’escola com si no ho està i sempre que pugui, l’ajudaré perquè vostè ha fet molt per mi i espero poder-ho fer jo també.
                Moltes gràcies per totes aquestes experiències viscudes i per aquests dos anys, que segur que no oblidaré.
                Fins aviat,

Laura Geli- Claude Cazali E

No hay comentarios:

Publicar un comentario