martes, 8 de mayo de 2012

Bon dia Senyor Cairó!!

 

Bon dia Senyor Cairó! Així era com el saludava cada cop que entrava a la nostra classe per fer Biologia als de ciències, i encara que aquells anys vostè no fos professor meu, li desitjava que tingues un bon dia amb més efusivitat que a cap altre. Això és perquè per a mi ha estat un dels millors professors que he tingut mai, dels que fa les classes més divertides, i dels que millor record m’emporto. L’últim any que vaig fer Biologia va ser a 4t d’ ESO, i va coincidir que aquell any vostè va ser tutor d’ Amazònia E, i he de dir que mai he tingut un tutor que es preocupi tant per la seva classe i tregui temps d’on sigui per a parlar un a un amb ells. No vull repetir el que molta gent haurà inclòs en els seus textos, dient que la seva dedicació a l’aprenentatge i a l’escola són únics, perquè això ja és una evidència, digna d’admiració; i també és una mostra de l’empremta inimitable que ha deixat en desenes de generacions. A mi m’agradaria escriure un record dels que més m’ha marcat, i és el d’un dia que parlant amb vostè a la mediateca, al costat de la peixera, em va preguntar sobre una persona de la classe i jo li vaig dir, entre d’altres coses, que era molt bona persona. Durant una part del curs va comentar això a classe conservant el meu anonimat, i va comentar que això demostrava que qui ho havia dit era també una bona persona. Sempre me’n recordaré d’aquesta anècdota perquè és una mostra de la seva qualitat humana i de la seva dedicació als alumnes Senyor Cairó: vostè és una de les millors persones que he conegut en el meu pas per l’escola i ho demostra dia a dia, amb la seva puresa, simpatia, bon humor i humanitat. Només vull agrair-li tot el que ens ha donat durant aquests anys i desitjar-li molta sort en aquesta nova etapa que comença, i que tots siguin bons dies per a vostrè. Com em va escriure un dia: “que tothom sigui com vostè, i tot anirà millor!”.          
Irene Tarré Cruz - Amazònia

No hay comentarios:

Publicar un comentario