domingo, 13 de mayo de 2012

Cap com vostè





Des que vaig marxar de l'escola he tingut multitud de professors diferents i, encara ara, estic buscant un bon professor. M'he creuat amb professors experts, implicats, simpàtics, respectuosos, agradables, interessants, riallers però cap com vostè. Em penso que després d'haver viscut tota la seva atenció, em serà impossible tornar a trobar un bon professor ja que vostè és, a més a més, una bona persona.
Encara avui, cada cop que alguna amic em diu: "Veus, aquest sí que és bo." jo recordo les seves classes, els seus seminaris, les seves xerrades, els seus ànims; el recordo a vostè, i penso: "Si coneguèssis al Sr. Cairó no diries el mateix...".

Sr. Cairó, li estaré sempre agraït del tantíssim costat que em va fer durant tots els anys que em va educar i formar com a persona (en especial al Batxillerat).
Moltíssimes gràcies per formar part de mi.
Cristián Ramón-Cortés Vilarrodona
Tigüipa

No hay comentarios:

Publicar un comentario