viernes, 4 de mayo de 2012

Benvolgut Sr.Cairó o, millor dit, Peter


Benvolgut Sr.Cairó o, millor dit,  Peter,
Quants anys de convivència junts!! Primer l’any 1968, és a dir, al segle passat, com a professor meu de pràctiques de biologia a la UB,que vas aconseguir que em sentís meravellada per el món dels protozous i metazous, que ja es difícil!!
Més tard quin goig retrobar-nos com a companys i bons col·laboradors a l’escola Aula, la nostra escola. Sempre has estat el meu referent tant en sentit científic com en la biologia de la vida.
Avui m’has dit que et vols jubilar i penso que els grans Mestres i excel·lents persones no els hi arriba mai aquest moment. Seguirem gaudint de la teva saviesa en tots els aspectes de la vida tant a nivell científic com musical.
Moltes gràcies per tot el que m’has donat durant aquests anys!!
T’estima molt,
Neus

No hay comentarios:

Publicar un comentario