viernes, 18 de mayo de 2012

d'animalons i animalots


Al rescat d'un pollet d'oreneta caiguda del niu...
Cuidant una cria de guineu de dues setmanes no fa tant...
Estimat Sr. Cairó.... aix, que si tinc records del meu pas per Aula? molts, i vostè n'és molt culpable! Impossible d'oblidar les classes de naturals que ens impartia, plenes de coneixements, però sobretot impossible d'oblidar la passió amb què ens explicava les coses. Recordo amb un somriure veure´l entrar a classe amb la camisa mal posada, ple de guix, amb els papers caient de la carpeta i donant presses perquè seiessim... No podem oblidar els dibuixos a la pissarra amb mil colors de les parts d'una planta o d'una mitocòndria, les "llistes de positius", o les interrupcions contínues durant els passes de vídeo per afegir detalls interessants... 
L'interès que ja tenia per aquelles èpoques per tot el que fos naturalesa i animalons no ha parat que diguem... Gràcies per enriquir el meu interès per la natura, gràcies per totes les aventures i desventures explicades durant les classes... Ara no em dedico ni a les orenetes ni a les guineus, més aviat a animalots més grans i marins, però no deixo de parar-me a observar qualsevol floreta o planteta quan vaig a caminar...

una vegada més, gràcies Sr. Cairó.
Mònica - Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario