martes, 17 de abril de 2012

El meu record és totalment blanc.


Bon dia,

No tinc foto antiga disponible. Poso foto actual i petit text:

En quinze anys passats a Aula vaig conèixer molts professors, però
moltíssims menys que vostès alumnes. Pels alumnes per tant, ens és
fàcil guardar un record precís d'aquests mestres que tant han influït
en la nostra vida. Es un record en una edat on es guarden blancs o
negres, ja que el s matisos els aprenem amb els anys. El meu record de
vostè és totalment blanc, si el negre és el dolent, perquè per a mi
vostè és el professor que posaria al diccionari per a definir la tasca
d'ensenyar, estimant el que s'explica i volent transmetre aquest
mateix sentiment a qui t'escolta. No tinc cap dubte que ha estat per a
l'escola com a col·lectiu, un professor en majúscules, i jo guardo un
record molt agraït dels valors humans que em va transmetre mentre
aprenia biologia. Gracies, Professor.

MIreia Rosàs Castelltort
Tramuntana 85'

No hay comentarios:

Publicar un comentario