domingo, 22 de abril de 2012

...no volía que s'acabés...



1988- 2011

Estimat Sr. Cairó,
Un dels millors records que guardo de la meva trajectòria a Aula és l’assignatura que vostè va impartir durant molts cursos a la meva classe, Ceret. Biologia era sempre molt interessant: era una classe que, quan sonava el timbre de l’antiga escola tot indicant el final de la mateixa, no volia que s’acabés. I conec molts alumnes que m’han dit això mateix!
Com a anècdota, recordo que més d’una vegada vostè deia a classe que els alumnes “només estudieu quan teniu por de suspendre”, fent referència al fet que és aquesta la que fa reaccionar l’estudiant. Quina raó tenia! Encara que haig de dir que en el meu cas no era cap suplici estudiar Biologia, ja que m’agradava (i m’agrada) molt. Les seves dosis d’humor mentre impartia les classes convertien aquestes en divertides.
Li estic realment agraït per tots els valors que ens va ensenyar, que és el que després serveix més quan un s’enfronta a la vida real fora de l’escola (a la universitat, a la feina, etc).
L’agraiment és extensible a tot el professorat i a tota la comunitat Aula. Gràcies un cop més per inculcar-nos uns valors que serveixen per tota una vida. I per la seva generositat i sinceritat.

Una abraçada,

Marc Bové- Ceret

No hay comentarios:

Publicar un comentario