jueves, 26 de abril de 2012

"Diuen que et jubiles... però jo sé que t'agafes uns dies de vacances"

    

Hola Pere,

La veritat és que em vénen al cap molts records relacionats amb tu, dels
patis i de les excursions, i també de les classes. Sí, a classe també
t'escoltava ... com a mínim algunes estones!
Un record particularment significatiu per a mi arrenca quan, en el
darrer dia d'una sortida que vam fer amb l'escola, vaig  llevar-me amb
el peu tan inflat que no podia ni tocar el terra. Al final, allò que
semblava només un turmell torçat va resultar ser força més greu i vaig
haver d'estar-me unes quantes setmanes a l'hospital (jo ja no anava
precisament bé en els estudis i aquell any vaig acabar repetint curs).
Recordo que, tornant de l'excursió, em vas acompanyar a casa.
Pràcticament em portaves a coll,
tot i que jo devia tenir uns 14 anys. Suposo que, com a responsable del
grup, vas pensar que era el teu deure. No tenies cap obligació, en
canvi, de venir-me a veure a l'hospital. Però ho vas fer. I potser
aleshores no te'n vas adonar, però a mi em va agradar molt que ho
fessis. Trenta anys més tard segueixo recordant que em vas portar un
escrit que acabava més o menys així: "Tothom creu que estàs molt malalt,
però jo sé que en realitat només t'has agafat unes vacances". No sé on
ha anat a parar aquell escrit, però sí conservo el cassette dels Police
que em vas regalar i que havies gravat amb temes triats de diversos
discs. Últimament l'he tornat a escoltar i se sent prou bé! M'adono que
segueixo entenent la teva lletra (amb les ulleres de llegir) i que
recordo perfectament quina cançó vindrà a continuació.

Gràcies Pere!
Una abraçada molt forta!

Bernat Plans
Xàtiva/ Beseit

No hay comentarios:

Publicar un comentario