miércoles, 18 de abril de 2012

La vida...des d'un altre punt de vista

2005 - 2011
Vaig estar a l’escola AULA (promoció SAHEL ) durant molts anys de la meva vida d’estudiant. He de dir que aquells anys m’han marcat molt i que ocupen una gran part en els meus records. Entre aquells records estan molts moments i moltes persones que em van influenciar i em van ajudar a veure la vida des de un altre punt de vista. Entre aquestes persones està vostè Sr. Cairó. És un dels professors que més recordo i admiro, una gran persona única; ens va traspassar la seva passió per la biologia, vostè té un do amb l’ensenyança, en entendre els seus alumnes i fer que les seves classes fossin les més desitjades de la setmana. Només volia donar-li les gràcies per ser com és i per formar part de les meves experiències i records més positius, ha sigut un dels millors professors que he tingut i tindré.
Ana Postigo- Sahel

No hay comentarios:

Publicar un comentario