jueves, 7 de junio de 2012

Sweet Jane


 

Just la setmana passada em van convidar a l’escola del meu fill gran a parlar als alumnes de 4t d’ESO de la meva professió i vaig començar així “vaig fer medicina per culpa (gràcies) al profe de biologia que vaig tenir a l’escola...” culpa teva estimat Sr. Cairó.

Al llarg del camí de la vida ens creuem moltes persones, amics, coneixences, però nomes algunes, poques, deixen empremta i marquen la trajectòria del que serem. Tu, Sr. Cairo, amb les teves classes apassionants (sóc un pop! deies pujat sobre la taula i movent els braços) em vas ensenyar la passió per la biologia, l’ànsia de conèixer i de voler entendre el perquè. I més important, amb les teves lliçons fora de temari, em vas ensenyar la importància de ser humil, somniador, lluitador, apassionat, tenaç i bona persona. Però encara molt més important, em vas fer descobrir que Velvet Underground són els millors.

I ara encara, vint anys després, quan per atzar sona “No woman no cry” se m’esboça um somriure a la cara i se’m  retorça alguna cosa per dins.
Es que hi ha mestres, MESTRES i el Cairó.

Moltes gràcies i molta sort!

Una forta abraçada

Clara Montagut (Llívia A)

No hay comentarios:

Publicar un comentario