viernes, 1 de junio de 2012

Aixó és més que una pista, és una autopista!

Estimat Sr. Cairó,

Les meves paraules van adreçades a vostè com a persona, perquè darrere d’un gran professor hi ha una persona apassionada, sensible, detallista, considerada; hi ha una gran bona persona. Com a professor ja sap que el considero un mestre de la docència: promoció rere promoció ens ha sabut transmetre la passió per aprendre, ens ha fet aprendre gaudint, ens ha fet gaudir amb les seves bromes i acudits (això és molt més que una pista, és una autopista!), i amb les bromes i els acudits tots ens vàrem adonar que estudiar podia ser quelcom més que una pesada obligació. És a dir, ha aconseguit sempre alimentar la curiositat dels seus alumnes.

Però més enllà de les classes, vostè va ser un gran recolzament per a mi com a persona. Recordo les nostres converses a la biblioteca, jo amb els meus dilemes de carreres, sortides professionals i companyia, i vostè sempre recolzant les meves passions i vocació. El recordo dient-me que fes allò que realment m’agradés, que em deixés de ximpleries i tirés pel camí que jo volgués. Gràcies a déu el vaig escoltar. Gràcies per haver estat allà. El recordo molt i molt sovint.

Una abraçada,
Elisabet Giménez (Ceret)

No hay comentarios:

Publicar un comentario