domingo, 13 de mayo de 2012

Un any intens



Sr. Cairó, ja porto uns quants dies intentant decidir si participava o no en aquest conjunt de textos dels seus antics alumnes. Me n’he adonat, doncs, de que el que realment volia era que quan llegís els textos també pogués llegir-ne un de meu.
                Jo només l’he tingut un any, a 4t d’ ESO. Durant la ESO ja m’havien parlat molt de vostè, de les seves classes i de què el caracteritzava. Doncs bé, quan vaig arribar a 4t d’ ESO i em va tocar la primera classe amb vostè ja estava emocionadíssima: per fi coneixeria aquell professor del que tan havia sentit a parlar! Quan va acabar la classe, estava fascinada. Aquella barreja de passió i coneixements mai l’havia sentit de la mateixa manera abans. Vaig tenir la sort de tenir-lo també com a tutor i, tot i que vaig començar el curs bastant malament, vostè em va ajudar a entendre què tenia i què era allò  que realment m’importava. Em va ensenyar el preu de l’esforç no a nivell acadèmic, sinó sobretot a nivell individual. Em va ensenyar tantes coses que no havia valorat encara...
                En fi, li agraeixo tot. A final del curs passat, ja em tocava decidir quin Batxillerat volia escollir. Vostè mai em va intentar decantar cap a un o cap a l’altre. Des d’un principi jo ja sabia que escolliria Dibuix tècnic, però el fet de deixar la Biologia i, per tant, les seves classes em van fer rumiar molt. Així doncs, tot i que només el vaig poder tenir com a professor durant un any, vull que sàpiga que l’aprecio moltíssim, i espero seguir veient-lo els propers anys.
                Gràcies i fins aviat, 
Mireia Graells- Cazali

No hay comentarios:

Publicar un comentario